• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Det är fan inte klokt, får inga lån pga "för många UC"

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har under tre år kämpat med diverse lån jag dragit på mig tidigare.
Fick av misstag en räkning på KFM då för tre år sedan. Nu är anmärkningen borta men mina sista månader som "prickad" tog jag några smslån för att INTE hamna hos KFM igen.
Nu blir jag nekad av ALLA banker då jag vill samla mina lån och "börja om" .
Hur F kan det va så???
Nu måste jag låna 20-30000 för att lösa akuta räkningar som jag skjutit upp. Har redan många uc och är jätterädd för att dra på mig fler uc men inga pengar.
Mina uc är nere på 4-5 st om tre mån och DÅ kan jag få det större lånet.
Känns som att bli straffad när man försöker göra rätt.
Får väl tillägga att alla sms lån är betalda
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Bästa lösningen kanske är att ta ett par 10000 kr via sms istället för ett större?
 

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har 450000 i inkomst ingen anm. Ett par räkningar hos inkasso men 17 förfrågningar hos uc pga att jag har paniksökt de senaste 6 månaderna
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Spring finance är det många här på forumet som har dålig erfarenhet av använd sökfunktionen så kan du se vilka erfarenheter som medlemmarna har av dessa.
 

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja, jag har gjort det men det är så många som jag antingen har redan eller som sagt nej.
Det blir inte många alternativ kvar...
Det tyngsta av allt är att jag bara har mellan 3-8000 kvar på de flesta av mina lån som varit på 15- 50000 och jag är såååå nära mitt mål att bli skuldfri.
Trodde i mitt enfald att banker VILLE hjälpa :(
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har du hört av dig till dom du har avb hos.om du kan få göra om avbplanen.ev få betala lägre belopp.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Trodde jag också i min enfald när jag blev kvitt min anmärkning började jag söka samlingslån men fick avslag på avslag uc på uc. Fick i slutändan inget samlingslån så nu när skatten kommer ska jag göra mig av med så många smslån som möjligt lycka till vad än du gör.
 

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja, några av dem som jag vet att jag inte varit sen att betala dvs välskötta. Men de sa nej
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp